Bebiko 2 - Najwięcej Mam ufa właśnie nam!
Opublikowany: 24-04-2018
Trwa ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, pod hasłem "Najwięcej Mam ufa właśnie nam!"
Opublikowany: 24-04-2018
Trwa ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, pod hasłem "Najwięcej Mam ufa właśnie nam!"
Pierwszy na świecie banner sterowany głosem i gestami, promujący sterowanie gestem i głosem w nowych telewizorach Samsung Smart TV.
Spot nowej wersji zestawu Junior Box w sieci Play z udziałem piosenkarki Roksany Węgiel
Wystartowała kampania reklama modelu Kia Rio czwartej generacji. Za adaptację i przygotowanie kreacji reklam odpowiada Interactive Partners, a zakup mediów - dom mediowy Havas Media
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc