Bebiko 2 - Najwięcej Mam ufa właśnie nam!
Opublikowany: 24-04-2018
Trwa ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, pod hasłem "Najwięcej Mam ufa właśnie nam!"
Opublikowany: 24-04-2018
Trwa ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, pod hasłem "Najwięcej Mam ufa właśnie nam!"
Ruszyła druga edycja kampanii „Nestlé Porusza Polskę”, obejmującej dwie główne akcje: „Nestlé Porusza Polskę: porusz swoją okolicę” oraz „Nestlé Porusza Polskę: rusz po nagrody”.
Ruszył drugi, produktowy etap kampanii reklamującej firmę ubezpieczeniową MetLife. W akcji, prezentującej ofertę ochronno-inwestycyjną MetLife Invest, przygotowały firmy PZL, Mindshare Polska i ComPress.
W poniedziałek, 2 marca TVN rozpocznie emisję nowego 8-odcinkowego serialu „Kod genetyczny” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W rolach głównych wystąpią Karolina Gruszka, Adam Woronowicz i Maciej Musiałowski.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc