Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

„Barwy szczęścia” zdecydowanym liderem rynku. Serial zarobił 126,68 mln zł z reklam

258 1 0 00:00:17.2

Opublikowany: 19-06-2018

„Barwy szczęścia” w sezonie 2017/2018 śledziło 3,21 mln osób. Produkcja minimalnie widzów względem poprzedniego sezonu, ale zwiększyła udziały w rynku. Serial dał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 126,68 mln zł.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc