Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Bartek Jędrzejak twarzą kampanii edukacyjnej w branży opakowaniowej - „Szkło jest wiecznie żywe”

149 0 0 00:02:34.0

Opublikowany: 25-04-2016

Bartek Jędrzejak, dziennikarz i prezenter TVN, został twarzą i ambasadorem pierwszej w Polsce ambientowej kampanii edukacyjnej w branży opakowaniowej – „Szkło jest wiecznie żywe”. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie recyklingu szkła. Za całość działań odpowiedzialna jest organizacja non-profit Friends of Glass, której działania w Polsce koordynuje Ardagh Group - producent opakowań szklanych.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc