Aviko - Super Crunch
Opublikowany: 12-10-2016
Na początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek AVIKO. Działania w mediach zaplanowało FIVE MEDIA. Za kreację po raz kolejny odpowiadała agencja GPD.
Opublikowany: 12-10-2016
Na początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek AVIKO. Działania w mediach zaplanowało FIVE MEDIA. Za kreację po raz kolejny odpowiadała agencja GPD.
spot reklamujący 2012 smartfonów do testowania w Orange
Z zaplanowanych w ramach rządowego programu „Polska w budowie” inwestycji udało się zrealizować jedynie 70 procent. Pozostałe 30 proc. budów dróg ekspresowych i autostrad nie zostało zrealizowanych głównie przez złe prawo i praktykę urzędników w jego stosowaniu – uważają eksperci z Centrum im. Adama Smitha. Z ich raportu wynika, że ubiegły rok był rokiem gwałtownego wzrostu liczby upadłości firm budowlanych. Do sądów wpłynęło dwukrotnie więcej wniosków niż w 2011 roku i znacznie więcej firm odnotowało straty. Na rynku inwestycji infrastrukturalnych wciąż rosną zatory płatnicze.
– Szanse na to, że w sprawie OFE zapadnie decyzja, która nie pociągnie za sobą zniszczenia drugiego filaru, są niewielkie – mówi Janusz Jankowiak, główny ekonomista Polskiej Rady Biznesu oceniając toczącą się dyskusję wokół systemu emerytalnego i propozycje rządu w tym zakresie. Proponuje czasowe zawieszenie składki do OFE, co pomogłoby rządowi poradzić sobie z poważnymi problemami finansów publicznych. Jednocześnie dałoby czas na poważne zastanowienie się nad reformą całego systemu emerytalnego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc