Aviko - Super Crunch
Opublikowany: 12-10-2016
Na początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek AVIKO. Działania w mediach zaplanowało FIVE MEDIA. Za kreację po raz kolejny odpowiadała agencja GPD.
Opublikowany: 12-10-2016
Na początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek AVIKO. Działania w mediach zaplanowało FIVE MEDIA. Za kreację po raz kolejny odpowiadała agencja GPD.
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa produktów rybnych Frosty. Tym razem wsparcie otrzymały Ryby z pieca i Złote paluszki rybne - flagowe pozycje w ofercie marki.
Telewizja Polsat właśnie rozpoczęła poszukiwania uczestników do randkowego reality-show „Love Island Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2019 roku.
W telewizji i kinach od 25 grudnia prowadzona będzie kampania reklamowa urządzeń AGD marki Beko. Akcję przygotowały firmy TBWA i OMD Media Direction.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc