„Audiobooki bez limitu” w kampanii EmpikGO
Opublikowany: 24-01-2019
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”.
Opublikowany: 24-01-2019
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”.
Spot reklamowy “DakarSand Surfing”, promujący najnowszą kolekcję Diverse Extreme Team Dakar 2019
W najbliższy weekend wystartuje serwis telewizyjny w wPolsce.pl tworzony przez zespół tygodnika „W Sieci” i serwisu wPolityce.pl (oba należą do firmy Fratria). - To telewizja - na razie internetowa, ale mamy nadzieję, że z czasem: dalej, szerzej. Uważamy, że wśród stacji telewizyjnych jest miejsce, potencjał i przede wszystkim potrzeba, żeby ten przekaz był jak najbardziej prawdziwy - zapowiedział Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych.
Krakus w nowej kampanii telewizyjnej prezentuje nowość – koncentraty bulionów. Marka proponuje, aby zamienić znane obecnie substytuty na bardziej naturalne i tradycyjne, a zarazem dużo wygodniejsze rozwiązania w kuchni. Dlatego właśnie emitowany w ogólnopolskich stacjach spot pokazuje konsumentom, jak w płynny sposób radzić sobie z gotowaniem.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc