„Audiobooki bez limitu” w kampanii EmpikGO
Opublikowany: 24-01-2019
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”.
Opublikowany: 24-01-2019
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”.
W nowej kampanii reklamowej piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) prezentowana jest jego wersja na sezon jesienno-zimowy - Burgundowe Trzy Słody. Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, Lubię to, Q&A Communications oraz MEC.
Ruszyła kampania reklamowa taryf biznesowych proFirma dostępnych w sieci T-Mobile Polska. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi Polska i Starcom.
Pierwsze półrocze dla Polskiego Radia było lepsze, niż prognozowano. Rosną wpływy z abonamentu – w całym roku mogą być blisko o 100 mln zł wyższe, z czego do PR trafi 6 mln zł. Nie zawodzą również reklamodawcy. Wyższe wpływy ma również zapewnić podwyżka cen reklam emitowanych na antenach.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc