Marka wina Fresco wprowadza na rynek nowość - wariant Frizzante w małych odkręcanych butelkach 250 ml. Launch produktu wspiera kampania reklamowa i konkurs dla konsumentów, w którym nagroda główna to tygodniowa impreza nad basenem we włoskiej Willi Fresco.
Getin Noble Bank, jako pierwszy bank w Polsce, chce oferować swoim klientom usługi związane z zakupem i eksploatacją samochodu. Mają być one rozwinięciem i uzupełnieniem podstawowych produktów bankowych, takich jak kredyt samochodowy czy leasing. Usługi dla zmotoryzowanych ruszą pod koniec listopada.
Spot reklamowy “DakarSand Surfing”, promujący najnowszą kolekcję Diverse Extreme Team Dakar 2019
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc