Artresan: Działajmy. Przed nami druga połowa życia
Opublikowany: 23-11-2015
FCB Warsaw rozpoczęła działania reklamowe dla marki Artresan (USP Zdrowie).
Opublikowany: 23-11-2015
FCB Warsaw rozpoczęła działania reklamowe dla marki Artresan (USP Zdrowie).
Od soboty, 23 maja morning-show TVP2 „Pytanie na śniadanie” nadaje z plenerowego letniego studia.
Propozycje rządu zmierzające do zwiększenia inwestycji są dobre – uważa prezes FM Banku PBP. Marek Kulczycki zauważa jednak, że problemem są sprzeczne sygnały wysyłane przez rządzących do rynku. Tłumaczy, że z jednej strony zapowiadane są inwestycje rozwojowe, z drugiej – podatek bankowy. Ostrzega, że danina może ograniczyć ofertę kredytów udzielanych przez banki w Polsce.
Zaczęła się kolejna odsłona akcji promującej Łódź, tym razem podkreślająca walory gospodarcze tego miasta. Kampanię przygotowały firmy MOSQI.TO i Anagram Film.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc