Anna Świątczak prowadzi "Punkt zwrotny" w TBN Polska
Opublikowany: 01-06-2017
Anna Świątczak prowadzi "Punkt zwrotny" w TBN Polska. Emisja w czwartki o godz. 22.15.
Opublikowany: 01-06-2017
Anna Świątczak prowadzi "Punkt zwrotny" w TBN Polska. Emisja w czwartki o godz. 22.15.
firma Nike rozpoczyna nową kampanię #LepszaJa, inspirującą kobiety
do aktywnego stylu życia, podejmowania nowych wyzwań i realizowania
osobistych celów treningowych. Oś nowej kampanii tworzy seria krótkich spotów, debiutujących w
Polsce 16 kwietnia. Ich motywem przewodnim są przemyślenia kobiet
stojących w obliczu osobistych, sportowych wyzwań. Całość utrzymana
jest w lekkim, humorystycznym tonie.
Kolejną gwiazdą reklamującą kosmetyki Bioliq (produkowane przez Aflofarm Farmacja Polska) została tancerka Anna Bosak, która promuje antyperspirant tej marki.
„Zwracam się do Pań” to nowa, ogólnopolska kampania reklamowa marki Bakalland, która wystartowała 28 marca 2013. Akcja została przygotowana we współpracy z agencją Fat Baby oraz domem mediowym MEC.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc