„Anatol. Klasyka poranka”
Opublikowany: 08-08-2016
Już dziś, 8 sierpnia, wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol. Działania obejmujące radio i Internet potrwają do końca września.
Opublikowany: 08-08-2016
Już dziś, 8 sierpnia, wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol. Działania obejmujące radio i Internet potrwają do końca września.
Pod hasłem „Anatol - Klasyka poranka” wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta (produkowanej przez Bakalland). Akcję przygotowały i realizują firmy Brand Support, Flota Filmowa i Starcom.
Ruszyła wiosenna kampania promująca nowe rodzaje Activii do picia. Produkt pojawił się na rynku w dwóch nowych wersjach smakowych – truskawka i malina/jagoda - z wyraźnie wyczuwalnymi, pełnymi ziarnami. I właśnie wyczuwalne, pełne ziarna odróżniają nowe smaki Activii od dostępnych dotychczas.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc