„Alkohol i kluczyki. Wykluczone” - kampania przeciw jeździe po pijanemu
Opublikowany: 15-10-2015
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zaczęła kolejną kampanię przestrzegającą przed jazdą samochodem po spożyciu alkoholu. Reklamy do akcji, prowadzonej pod hasłem „Alkohol i kluczyki. Wykluczone”, przygotowały firmy Infinity i Film Garden.
POLECANE FILMY
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)
-
„Brudne domy” i „Pensjonaty z pomysłem” jesiennymi nowościami w TVP Kobieta (wideo)