Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” w nowej formule i z silnym wsparciem w mediach

642 1 0 00:00:15.0

Opublikowany: 04-08-2016

Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” zyskała w tym roku nową formułę.
Ekipy promocyjne, organizujące „ślepe testy” smaku Pepsi i drugiego napoju typu cola, docierają tym razem do wybranych grup, zdefiniowanych według bardzo różnych, często żartobliwych kryteriów. Są wśród nich m.in., działkowicze, rycerze, miłośnicy kotów, ale także strażacy czy rowerzyści.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc