Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” w nowej formule i z silnym wsparciem w mediach
Opublikowany: 04-08-2016
Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” zyskała w tym roku nową formułę.
Ekipy promocyjne, organizujące „ślepe testy” smaku Pepsi i drugiego napoju typu cola, docierają tym razem do wybranych grup, zdefiniowanych według bardzo różnych, często żartobliwych kryteriów. Są wśród nich m.in., działkowicze, rycerze, miłośnicy kotów, ale także strażacy czy rowerzyści.
POLECANE FILMY
-
Chyra, Figura, Gierszał, Jakubik i Ogrodnik w ósmej edycji kalendarza ATM Grupy, Szymon Brodziak autorem zdjęć (wideo)
-
Player.pl prezentuje zwiastun „Skazanej 3”, premiera serialu 10 listopada (wideo)
-
„Lego Masters 4” od soboty w TVN, Wojciech Łozowski nowym jurorem (wideo)
-
"Autentyczni" w TVN w listopadzie
-
Kobiety na wybory - apelują redaktorki naczelne Burdy