Akcja "Razem '89" promuje dziękowanie za 20 lat III RP
Opublikowany: 25-05-2009
W telewizji, kinach i internecie rusza kampania promująca obchody 20-lecia III RP. Akcja zachęca po podziękowania twórcom przemian z czerwca 1989 roku.
TAGI
Opublikowany: 25-05-2009
W telewizji, kinach i internecie rusza kampania promująca obchody 20-lecia III RP. Akcja zachęca po podziękowania twórcom przemian z czerwca 1989 roku.
Spot z kampanii reklamowej napoju Tymbark (produkowanego przez Maspex Wadowice) pod hasłem "Daj się zaskoczyć". W akcji biorą udział twórcy internetowi Jdabrowsky, Zuzanna Borucka, Mariusz Kałamaga, Poszukiwacz i Szparagi.
W tym roku mikro, mali i średni przedsiębiorcy mogą starać się o 300 tys. zł niskooprocentowanej pożyczki oferowanej przez Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej. Na wsparcie liczyć mogą też gminy i organizacje pozarządowe działające na wsi.
Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa marynat marki Krakus (produkowanych prze Animex) z udziałem kucharza Tomasza Woźniaka. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Digital Wonderland, Papaya Films i MEC.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc