Ruszyła kampania reklamująca Poznań jako świetne miejsce do studiowania i rozpoczęcia kariery zawodowej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Poznań przyciąga”, biuro promocji miasta przygotowało wspólnie z firmami Just, Mastermind Media i Resort.
T‑Mobile Polska rozpoczął bożonarodzeniową promocję obejmującą m.in. konkurs na najbardziej kreatywna kartkę świąteczną. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, LiquidThread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca polisę Opony Assistance oferowaną przez Liberty Ubezpieczenia. Akcję, wykorzystującą wizerunek Bogusława Wołoszańskiego, przygotowały firmy Grey Group Poland i Havas Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc