Agito.pl - reklama z Piotrem Cyrwusem jako uosobieniem przyjemności
Opublikowany: 22-09-2014
Piotr Cyrwus jako uosobienie przyjemności reklamuje sklep internetowy Agito.pl
Opublikowany: 22-09-2014
Piotr Cyrwus jako uosobienie przyjemności reklamuje sklep internetowy Agito.pl
Zdaniem aktora Polacy kochają seriale, ponieważ są spragnieni relacji międzyludzkich, zatraconych w ostatnich latach. Aktora martwi jednak fakt, że bliskości szukają w telewizyjnych produkcjach zamiast wśród rzeczywistych ludzi. Cyrwus uważa też, że seriale mogą zmieniać rzeczywistość i wpływać na opinie widzów.
Akcja pod hasłem „Święta jak w domu. Małopolska” ma promować lokalne tradycje i zwyczaje. W kampanię, przygotowaną przez agencję Social Frame, zaangażowali się m.in. Piotr Cyrwus i Lekko Stronniczy.
Akcja pod hasłem „Święta jak w domu. Małopolska” ma promować lokalne tradycje i zwyczaje. W kampanię, przygotowaną przez agencję Social Frame, zaangażowali się m.in. Piotr Cyrwus i Lekko Stronniczy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc