Agencja OS3 w nowej odsłonie
Opublikowany: 24-04-2018
Agencja komunikacji marketingowej OS3 przeszła repozycjonowanie, poszerzyła kompetencje i zespół.
Opublikowany: 24-04-2018
Agencja komunikacji marketingowej OS3 przeszła repozycjonowanie, poszerzyła kompetencje i zespół.
Ruszyła kampania Ministerstwa Środowiska pod hasłem „Dom, który dla mnie oszczędza” promująca budownictwo energooszczędne i pasywne oraz wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.
Akcja sprzedaży premiowej, opatrzona hasłem: "Odbierz 150 PLN - Czysta radość oszczędzania", potrwa do końca października br.
spot z Heniem i świnką reklamujący oszczędności w Tesco
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc