„Act For Food” w kampanii Carrefour
Opublikowany: 09-09-2018
Carrefour Polska zaczyna polską odsłonę międzynarodowej kampanii „Act For Food”. Podkreśla ona zmiany wprowadzone w tej sieci hipermarketów w celu poprawy jakości żywności.
Opublikowany: 09-09-2018
Carrefour Polska zaczyna polską odsłonę międzynarodowej kampanii „Act For Food”. Podkreśla ona zmiany wprowadzone w tej sieci hipermarketów w celu poprawy jakości żywności.
Ruszyła kampania reklamująca ofertę artykułów szkolnych w supermarketach Carrefour. Akcję przygotowały firmy marketingowe Saatchi & Saatchi IS, Arena Media i K2 Precise.
Reklama promująca ofertę artykułów szkolnych w hipermarketach Carrefour
Sieć marketów Carrefour Polska rozpoczęła kolejną odsłonę globalnej kampanii Act for Food. Prezentuje w niej dziewiąty konkret „Bio na zdrowie” i gwarantuje klientom najniższą cenę certyfikowanych produktów bio.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc