Acidolac reklamuje się dzieciakom i lekarzom
Opublikowany: 09-02-2009
W telewizji ruszyła kampania reklamowa leku pediatrycznego Acidolac. Akcja pod hasłem "Chroni, reguluje i dzieciakom smakuje" skierowana jest również do lekarzy.
Opublikowany: 09-02-2009
W telewizji ruszyła kampania reklamowa leku pediatrycznego Acidolac. Akcja pod hasłem "Chroni, reguluje i dzieciakom smakuje" skierowana jest również do lekarzy.
Szef TVN Turbo, Paweł Jordan, o nowościach w jesiennej ramówce, wprowadzeniu pasma filmowego i nowych prowadzących.
Udostępniono spot promujący zaprezentowaną właśnie nową wersję samochodu Toyota C-HR. Realizacją reklamy, we współpracy z firmą 76 Ltd, zajął się polski dom produkcyjny Papaya Films.
Ruszyła trzecia edycja kampanii "BohaterON – włącz historię!", organizowanej przez Fundację Rosa i Fundację Sensoria.Po raz trzeci ambasadorami akcji zostali aktorzy odgrywający główne role w serialu „Czas honoru": Magdalena Różczka, Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki i Maciej Zakościelny.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc