Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Acatar Spray

703 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 27-09-2013

Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji marki Acatar w wariancie spray oraz przekonanie konsumentów, że Acatar Spray to szybkie, skuteczne i nowoczesne rozwiązanie na katar. Wyróżnik produktowy, jakim jest unikalny, precyzyjnie skalibrowany aplikator Pro Opti 3.0 równomiernie rozprowadza substancję aktywną wewnątrz nosa tworząc w nim powłokę z substancją aktywną. Acatar Spray działa potrójnie: hamuje katar, udrożnia nos i odblokowuje ujścia zatok.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc