"365 dni" Actimela
Opublikowany: 01-09-2009
W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Actimela. Akcja podkreśla, że wzmacnia on naturalną odporność dzieci.
Opublikowany: 01-09-2009
W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Actimela. Akcja podkreśla, że wzmacnia on naturalną odporność dzieci.
Firma Danone poszerza ofertę marki Actimel o dwa nowe warianty: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Ich rynkowy debiut wspiera ogólnopolska kampania przygotowana przez agencje Y&R, VML oraz Labstore i Mediacom.
Marka Actimel przygotowała loterię, w której co 10 minut można wygrać jedną z ponad 3600 nagród, takich jak sportowa chusta Buff czy aparat Instax Mini 8. Nagrodą główną jest wycieczka do Norwegii.
Spot marki Actimel, w którym Szymon Majewski wykonuje "Hipster Song"
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc