Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

1&1 MyWebsite - reklama

977 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 20-09-2011

spot firmy histingowej 1&1 reklamujący usługę MyWebsite

Komentarze (0) Dodaj komentarz

Nikt jeszcze nie dodał komentarza.

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Talk-show tygrysa w reklamie Tigera
852 00:00:30.0

Talk-show tygrysa w reklamie Tigera

Nowa kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) pokazuje telewizyjny talk-show prowadzony przez charakterystycznego dla tej marki tygrysa. Akcję przygotowały agencja Young & Rubicam i dom mediowy Mindshare Polska.

PKN Orlen szuka ropy, na poszukiwania i wydobycie wyda 5 mld zł
314 00:01:37.3

PKN Orlen szuka ropy, na poszukiwania i wydobycie wyda 5 mld zł

PKN Orlen szuka ropy na Bałtyku. Wspólnie z partnerem Kuwait Energy Company rozpoczął wiercenia na złożu Ocean Nomad na terytorium łotewskim Morza Bałtyckiego. Prace poszukiwawcze potrwają 40 dni i będą prowadzone na głębokości 1,5 km. – Te obszary są bardzo perspektywiczne, a poszukiwanie węglowodorów to nasz kierunek strategiczny – podkreśla Jacek Krawiec, prezes PKN Orlen.

Gra SimCity - reklama
430 00:00:30.1

Gra SimCity - reklama

Od niedawna na antenach polskich telewizji gości spot reklamowy, promujący najnowszą odsłonę gry SimCity – jednej z najbardziej rozpoznawalnych symulacji ekonomiczno-strategicznych. Polski oddział firmy Electronic Arts zdecydował, że przygotowana przez centralnie wybraną agencję, globalna kreacja reklamowa, nie odpowiadała lokalnym potrzebom. Przede wszystkim nie oddawała ducha produkcji, która z jednej strony pozwala na kompleksowe zarządzanie stworzonym przez siebie miastem, z drugiej zaś umożliwia danie upustu swej kreatywności i pomysłowości. W przypadku gry takiej, jak SimCity, podkreślenie tych kluczowych cech było tak samo ważne jak nowoczesna grafika czy silnik gry.

TAGI

bank cannes lions dzieci gaz gospodarka internet inwestycje kampania spoleczna konto kosmetyki kredyt marketing terytorialny napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat praca samsung serce i rozum t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc